TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul

  • masa pelepasan:2023-08-11 13:09:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:557
  • Penerangan pantas:

    Tetovo,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

TetovoKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, melepaskan retak, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Santa CruzProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, dikembangkan secara signifikan blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik),TetovoFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Pembuat pengubah kuasa

Dokumen kualitiPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Pengubah terbenam minyak

Menurut keadaan retak, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,TetovoTransmission transformer,TetovoPenukar Sampah, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

TetovoBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

TetovoMaklumat produk lain
  • IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

    IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

  • IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

    IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan boarding mudahLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan boarding mudahLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform penangkapan jenis gunting bergerakkeputusan ujian

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform penangkapan jenis gunting bergerakkeputusan ujian

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif liga aluminium yang bergerak sendiriHubungan penawaran

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif liga aluminium yang bergerak sendiriHubungan penawaran

  • FaridpurSemasa terburu bagi pengubah jenis keringFaktor mempengaruhi harga

    FaridpurSemasa terburu bagi pengubah jenis keringFaktor mempengaruhi harga

  • InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

    InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

  • InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

    InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

  • segera:Peringatan: Maklumat TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul memberi anda TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul oleh syarikat kami, perkhidmatan TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul. TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TetovoGambar pengubah kuasaCara menjaga dengan betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!